Live, Laugh, Love

Alla inlägg under april 2013

Av Nathalie Lärka - 29 april 2013 11:07

Lite paus från praktiken :)
Har dom sexiaste byxera o skora på mig ;)

Rätt chill dag ändå :)

Av Nathalie Lärka - 24 april 2013 12:46

Nu är allt klart (tror jag)
Nu har jag klänningen,skorna,hatten och smycken i massvis :)

Ge mig 14 Juni nuuuuuuuuuuu :D

Av Nathalie Lärka - 19 april 2013 16:40

Idag ringde mamma och bokade lokalen där vi ska ha min studentfest den 14 juni! Börjar verkligen närma sig nu och har sååå mycket att fixa innan, så nu sitter jag o skriver ner massa musik som Tom ska få fixa åt mig, blandar allt från Eddie Meduza till Sean Banan, kommer bli en händelserik kväll! :D Nejdå men mina små söta kusiner kommer ju vara med och dom älskar Sean Banan så får ha med honom och lite Eric Saade (Stackars mig)   


Hittils har jag kommit på låtar till 4 skivor men nu är fantasin slut, Börjar bli för konstig musik när Lmfao kommer och rakt efter det kommer en Rosa Helikopter (Endast för att reta mamma som hatar Peaches)   


Studentklänningen är fixad men ska ha skor mm.. Gör väl som vanligt och köper ett par underbara skor med alldeles för höga klackar som åker in i garderoben med dom andra klackskorna och sen går jag i ballerina. (Typiskt mig)   


Nä back to the music.   


Puss Hejjjj!   

Av Nathalie Lärka - 9 april 2013 16:26

Mammas tårta som ja gjort :) Väldigt mycket pill med att göra alla blommorna men blev nöjd :) så spelar ingen roll om den smakar skit för den va fin iaf :)

Av Nathalie Lärka - 7 april 2013 23:39





Omg saknar!!!! Detta va 3dje juni förra året, Mamma hade vunnit på bingolotto och vi fick va med i tv! Sjuuk! 
Satt o kolla igenom mitt bildarkiv här och hittade dessa bilder, sååå kul vi hade :) Saknart!
                                                                                               

Ovido - Quiz & Flashcards